Oldalunk Cookie-t használ , kérjük ezt vegye figyelembe. 
Menü
Ön itt jár: > >

Szállítás

Szállítás

Szállítási információk

Mindig törekszünk a legolcsóbb megoldásra.

 

Áruátvétel

 

Személyes átvétel:

 A webáruházban leadott megrendeléseket Önnek lehetősége van Ügyfélszolgálatunkon személyesen átvenni, vásárlási kötelezettség nélkül. Ebben az esetben a termék vételárán kívül, Önnek semmilyen további költség nem kerül felszámításra.

Előre egyeztetett helyen és időpontban a feltüntetett versenyeken.

 

Házhoz szállítás:

Dőljön hátra karosszékében és rendeljen otthonából! Miért jönne el hozzánk, akár több száz kilométer távolságból, ha néhány kattintással megteheti ugyanezt 14 napos pénz visszafizetési garancia mellett.

A megrendelt terméke(ke)t cégünk futárszolgálattal juttatjuk otthonába. (GLS) (MPL)

Az átlagos szállítási határidő 3-10 munkanap, de egyes import termékeknél előfordulhat akár 2-6 hetes átfutási idő is, melyet ügyfélszolgálatunk írásban vagy telefonon jelez.

Több termék rendelésekor előfordulhat, hogy az egyik termék azonnal szállítható, míg a másikra akár több hetet is várni kell. Ebben az esetben Ön kérhet részteljesítést is, de így a második kiszállítás költsége is Önt terheli. (Természetesen, ha a részrendelés megfelel a díjtalan kiszállítás kritériumainak, úgy csak egyszeri szállítási költség kerül felszámításra.)

 

Fizetési módok

Készpénz/hitelkártya: Ügyfélszolgálatunkon személyesen is fizethet a kiválasztott terméket

Utánvét:    Készpénzben áruátvételkor a futárszolgálat munkatársának

Előreutalás:    Előzetes egyeztetés alapján lehetőség van a megrendelt termékek ellenértékét banki előreutalással kifizetni. A termék kiszállítása az ellenérték bankszámlánkra történő beérkezése után történik. OTP 11735050-23546400-00000000

Átutalás:    Közintézmények részére

A verseny helyszíneken kézpénzben.
 
 

Csomagküldés díja

Kérjük, tegye a kiválasztott terméket a kosárba. Ekkor automatikusan megjelenik a kiszállítás díja.
(a termék a kosárból bármikor törölhető, Önnek nincs vásárlási kötelezettsége)

A csomagküldés díját a webshop automatikusan kiszámolja, a termékek kosárba rakása után, de szálítás előtt mindig leegyeztetjük.

Házhozszállítást külföldre is megoldható. 

 

Áruátvétel

Átvételkor kérjük ellenőrizze a csomag sértetlenségét, mert utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Sérült, szakadt csomag esetén a futár jegyzőkönyvet vesz fel. Kérjük, ebben az esetben még a futár helyszínen tartózkodása alatt hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 30 228 86 76-as telefonszámon a további egyeztetés miatt.

A futár csomagot szállít, és nem felel annak tartalmáért. Amennyiben az átvett csomag hiányosan érkezett meg, kérjük írásban vagy telefonon bejelenteni. Az esetet 24 órán belül kivizsgáljuk. 

 

Ünnepek

Készüljön idejében a nagyobb ajándékozási ünnepekre, a kellemetlenségek elkerülése miatt és időben adja le megrendelését.

Kérjük vegye figyelembe, hogy a kiemelt időszakokban egyes sláger termékeknél rövid időn belül készlethiány léphet fel, így a megrendelés teljesítése a beszerzések függvényében csúszhat ill. a túlterhelt futárszolgálatok akár csak több napos késéssel tudják a leadott megrendeléseket kiszállítani.

Sajnos az esetleges csúszásokért vagy meghiúsult megrendelésekért felelősséget nem vállalunk.

Kellemes vásárlást kívánunk! 
wremer.hu csapata

 

Keresés